Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Обмін та повернення товарів, придбаних на сайті easystyle.com.ua ,можливий протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.
Для повернення або обміну товару необхідно дотримуватись наступних умов:
- товар не був у вжитку і не має слідів експлуатації споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні/поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, і не підлягають поверненню та обміну.
У разі необхідності повернення товарів належної якості, покупцеві необхідно зателефонувати за номером +380637101070 і повідомте про намір повернути оплачений товар.
- надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів.
Адреса для повернення:
Нова Пошта №67, м. Одеса
Кутова олена Володимирівна +380637101070
Умови повернення для товарів неналежної якості (бракованих товарів)
Якщо товар неналежної якості, покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення. Для цього зателефонуйте за номером +38637101070 і повідомте про намір повернути оплачений товар.
- надішліть нам товар перевізником;
- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар.
Адреса для повернення:
Нова Пошта №67, м. Одеса
Кутова олена Володимирівна +380637101070
Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можлива повторна відправка замовлення.
Якщо покупець відмовився від товару на поштовому відділенні, то вартість доставки сплачує магазин.
Термін повернення грошей, при поверненні через відділення Нової Пошти складає 1-3 дні з моменту надходження товару на склад**
** За умови, що покупцем виконано всі умови повернення товару та додано всі документи
Згідно Закону "Про захист прав споживачів", у випадку, якщо покупець хоче повернути/обміняти товар, який замовив і, при цьому товар відповідає заявленій якості та комплектації - він повинен сплатити всі витрати, пов'язані з пересиланням товару в обидві сторони.